Veelgestelde Vragen

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan deze worden geretourneerd?

We bieden een 100% geld-terug-garantie als het product defect of beschadigd is. We geven je 14 dagen om het naar ons terug te sturen voor een volledige terugbetaling. U moet het op eigen kosten terugsturen, zodra het product is ontvangen, zullen we het volledige bedrag van uw oorspronkelijke aankoop terugbetalen.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling kosteloos annuleren! U moet uw bestelling annuleren voordat deze wordt verzonden. Als het artikel al is verzonden, gebruik dan ons eenvoudige retoursysteem om een volledige terugbetaling te krijgen.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld wat moet ik nu doen?

Als u een verkeerd gespeld of automatisch ingevuld adres heeft ingevuld, beantwoordt u eenvoudig de bevestigingsmail van uw bestelling en bevestigt u dit. Zodra u nogmaals heeft gecontroleerd of het opgegeven adres onjuist is, dient u ons hiervan op de hoogte te stellen via e-mail op Info@bellanza.nl.Β Als het opgegeven adres onjuist is, kunnen we het adres binnen 24 uur wijzigen in het juiste adres. Er wordt geen restitutie verleend na de 24 uur van onjuiste indiening.

Hoe lang duurt verzending?

Alle bestellingen worden verzonden binnen 24 tot 48 uur nadat u de bestelling heeft geplaatst met PostNL & Bpost afhankelijk van uw locatie en de snelste beschikbare service. Typische levertijd is tussen 5 en 14 werkdagen.

Ik heb een vraag, kunt u alstublieft helpen?

Absoluut! Stuur ons dan een e-mail naar Info@bellanza.nlΒ en we zullen u graag helpen op welke manier dan ook.

We ontvangen een groot aantal e-mails. Als u een snel antwoord wilt krijgen, voeg dan uw bestelnummer toe en adresseer het probleem duidelijk, bedankt.